Επιστροφές δεν θα γίνονται δεκτές, αν προηγουμένως ο πελάτης δεν έχει ενημερώσει γραπτώς για την πρόθεσή του να επιστρέψει το προϊόν.
Οποιαδήποτε ενέργεια αντικατάστασης προϋποθέτει πρώτα την παραλαβή του/των προϊόντος/ων στη διεύθυνση της έδρας μας: Λαγκαδά 35, Θεσσαλονίκη, 546 29 (περιοχή Βαρδάρη / ύψος Αγ. Δημητρίου). Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή / αντικατάσταση του/των προϊόντος/ων θα πρέπει να γίνεται μαζί με τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα του/των προϊόντος/ων (π.χ. Δελτίο επιστροφής εμπορευμάτων, Απόδειξη λιανικής πώλησης).
- Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος του καταναλωτή:
2. Όταν ο πελάτης έχει παραγγείλει λάθος προϊόν από αυτό που επιθυμούσε εξαρχής.
3. Όταν ο πελάτης, αφού παραλάβει την παραγγελία του διαπιστώσει ότι δεν τον εξυπηρετεί το προϊόν που παρήγγειλε.
4. Όταν ο πελάτης κατά την τηλεφωνική παραγγελία δεν αναφερθεί σε συγκεκριμένο κωδικό.
- Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της Smart Trade – VAZA.gr:
Σε όλες τις περιπτώσεις, η Smart Trade αναλαμβάνει την άμεση αντικατάσταση του προϊόντος χωρίς καμία χρέωση. Θα πρέπει να συμπληρώσετε τη "Φόρμα Επιστροφών" για να υποβάλετε το αίτημά σας για αντικατάσταση του προϊόντος και να μας επισυνάψετε μια φωτογραφία.
Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της Smart Trade – VAZA.gr θα διευθετηθεί αποκλειστικά από την εταιρεία.
Σε περίπτωση που συμφωνηθεί επιστροφή χρημάτων, το κόστος των μεταφορικών που καταβλήθηκε κατά την πρώτη αποστολή των προϊόντων δε συμπεριλαμβάνεται.
- Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές:
2. Όταν τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ο πελάτης έχει ορίσει.
3. Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους υγιεινής (οδοντογλυφίδες, πινέλα μακιγιάζ κ.λ.π.)
4. Όταν έχει παρέλθει το διάστημα των 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων.
Η Smart Trade - vaza.gr δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις, των οποίων υπαιτιότητα δε φέρει η εταιρεία. Συγκεκριμένα, στις περιπτώσεις που η παραγγελία δεν παραδοθεί την εκτιμώμενη ημερομηνία που έχει δοθεί από την μεταφορική εταιρεία, καθώς και στις περιπτώσεις καθυστερήσεων λόγω ανωτέρα βίας. Εαν ο πελάτης σε κάποια από τις παραπάνω περιπτώσεις επιθυμεί επιστροφή χρημάτων, θα επιβαρυνθεί το κόστος της αποστολής των προϊόντων, αλλά και επιστροφής αυτών στην έδρα της εταιρείας.