Επιστροφές
Για τα προς επιστροφή προϊόντα απαραίτητη προϋπόθεση είναι αυτά να αποστέλλονται χωρίς φθορές και σε άρτια κατάσταση με την αρχική τους συσκευασία, εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Εάν τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα επιστρέφονται με χρέωση παραλήπτη.
Η διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσετε είναι η εξής:
1. Συμπληρώστε το Έντυπο Επιστροφής καταγράφοντας το αίτημα σας (πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το Έντυπο Επιστροφής).
2. Στείλτε το με e-mail στο info@vaza.gr ή με φαξ στο 2310 903919 και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
3. Τέλος, τοποθετήστε το έντυπο εντός της συσκευασίας που πρόκειται να επιστραφεί.
Σημειώσεις:
* Επιστροφές δεν γίνονται αποδεκτές αν προηγουμένως ο πελάτης δεν έχει ενημερώσει γραπτώς για το αίτημα του.
* Σε περίπτωση που παραλάβατε το προϊόν και δεν σας κάνει, η επιστροφή γίνεται προς την εταιρεία μας με επιβάρυνση του αποστολέα.
* Εντός του πακέτου θα πρέπει να υπάρχει η απόδειξη αγοράς.
* Οποιαδήποτε ενέργεια αντικατάστασης προϋποθέτει πρώτα την παραλαβή τους στην διεύθυνση της εταιρίας μας.
Πρόβλημα με παραγγελία (καταστροφή κατά την μεταφορά ή ελλειμματική αποστολή)
Η Εταιρεία μας και οι συνεργαζόμενες εταιρείες Μεταφορών (Courier) καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την προστασία των προϊόντων κατά την μεταφορά τους. Ωστόσο ενδέχεται λόγω του εύθραυστου των προϊόντων μας, κάποιο να υποστεί ζημία ή να σπάσει ή να γίνει ελλειμματική αποστολή.
Σε όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει πρώτα να καταγράψετε το αίτημά σας για αντικατάσταση συμπληρώνοντας το Έντυπο Επιστροφής (κατεβάστε το εδώ), το οποίο και εν συνεχεία το αποστέλλετε στο info@vaza.gr επισυνάπτοντας μαζί μια φωτογραφία των προβληματικών προϊόντων. Μόλις λάβουμε το αίτημά σας ένας υπάλληλος του vaza.gr θα επικοινωνήσει μαζί σας μέσω email.