Choose your dropper according to your bottle size! (Required)
Choose your glass pipette! (Required)
Choose your screw cap! (Required)
Choose color for your cap! (Required)
Choose your plastic teat! (Required)
Choose color for your teat! (Required)
Choose plastic cover for your dropper! (Optional)
Choose color for your cover! (Required)
Product Image Product name Code Pieces Item price Total
100€
Τηλ. παραγγελιών: +30 2310 528 000
Gr flag_Gr
  • Gr flag_Gr
  • En flag_En
  • Fr flag_Fr
  • It flag_It
  • De flag_De
  • Ro flag_Ro
  • Alb flag_Alb

Το 1o ηλεκτρονικό κατάστημα χονδρικής για συσκευασίες Καλλυντικών, Τροφίμων και Ποτών

0

Καλάθι

0,00€
Το καλάθι σας είναι άδειο!
Κατηγορίες

Συχνές ερωτήσεις - F.A.Q.

Που βρίσκεται το κατάστημά σας;

Θα μας βρείτε Λαγκαδά 35, Θεσσαλονίκη, 546 29 (περιοχή Βαρδάρη / ύψος Αγ. Δημητρίου).

Ποίο είναι το ωράριο λειτουργίας σας;

Λειτουργούμε καθημερινά Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, 09:00-18:00.

Πως μπορώ να παραγγείλω από το κατάστημά σας;

Για να παραγγείλετε μπορείτε να καταχωρήσετε την παραγγελία σας στο e-shop μας, να πραγματοποιήσετε τηλεφωνική παραγγελία στο 231052800, καθώς και να μας επισκεφτείτε στο φυσικό μας κατάστημα Δευτέρα μέχρι Παρασκευή 09:00-19:00, και Σάββατα 09:00-15:00.

Μπορώ να δώσω τηλεφωνικά τη παραγγελία μου;

Ναι, μπορείτε να πραγματοποιήσετε τηλεφωνική παραγγελία στο 231052800. Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί Δευτέρα ως Παρασκευή 09:00-19:00, και Σάββατο 09:00-15:00. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως σε παραγγελίες που καταχωρούνται ηλεκτρονικά έχετε καλύτερη και πιο γρήγορη ενημέρωση.

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από το φυσικό σας κατάστημα;

Ναι, θα μας βρείτε Λαγκαδά 35, Θεσσαλονίκη, 546 29 (περιοχή Βαρδάρη / ύψος Αγ. Δημητρίου).

Σε πόσες μέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Οι παραγγελίες φτάνουν σε εσάς εντός 4-5 εργάσιμων ημερών από την μέρα επιβεβαίωσης της πληρωμής σας. Οι δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες περιοχές εξαιρούνται.

Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;

Το κόστος των μεταφορικών εξαρτάται από τον τόπο παράδοσης, τον αριθμό κιβωτίων και το συνολικό βάρος της παραγγελίας. Σας συμβουλεύουμε να προσθέσετε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι, να προχωρήσετε στο βήμα της συμπλήρωσης της διεύθυνσης και κατόπιν το σύστημα θα σας εμφανίσει το εκτιμώμενο κόστος αποστολής. Σε αυτό το σημείο η παραγγελία ΔΕΝ έχει ολοκληρωθεί οπότε δεν δεσμεύεστε για την αγορά των προϊόντων!

Πώς γίνεται η επιλογή της μεταφορικής εταιρείας;

Η μεταφορική εταιρεία, η οποία θα σας παραδώσει την παραγγελία σας, είναι αποκλειστικά δική σας επιλογή. Βασική προϋπόθεση είναι η παραλαβή να γίνει από την έδρα μας (Λαγκαδά 35, Θεσσαλονίκη). Σε περίπτωση που δεν συνεργάζεστε με κάποια μεταφορική εταιρεία, μπορούμε να σας προτείνουμε εμείς από το δίκτυο συνεργατών μας, συναρτήσει πάντα της οικονομικότερης τιμής και πιο άμεσης εξυπηρέτησης.

Πως μπορώ να μάθω που βρίσκεται η παραγγελία μου;

Όταν η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί ηλεκτρονικά θα σας αποσταλεί ένα ενημερωτικό e-mail που θα περιλαμβάνει όλες τις σχετικές πληροφορίες για την αποστολή σας. Έπειτα, μπορείτε να απευθυνθείτε στην μεταφορική εταιρεία, η οποία έχει αναλάβει τη παράδοση της παραγγελίας σας.

Υπάρχει ελάχιστο ποσό παραγγελίας;

Ναι, το ελάχιστο ποσό παραγγελίας είναι 25€ καθαρής αξίας (31€ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ).

Οι τιμές σας περιλαμβάνουν Φ.Π.Α.;

Στο e-shop μας αναγράφεται τόσο η καθαρή αξία των προϊόντων, όσο και η τιμή συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.. Η εταιρεία μας απευθύνεται τόσο σε εταιρικούς πελάτες, όσο και σε πελάτες χονδρικής. Επιπροσθέτως, δύναται κάποιοι πελάτες να έχουν διαφορετικό καθεστώς Φ.Π.Α.. Ως εκ τούτου, κρίνεται απαραίτητη η αναγραφή της Καθαρής Αξίας των προϊόντων για την εξυπηρέτηση όλων των πελατών μας.

Μπορώ να πληρώσω με αντικαταβολή;

Όχι, δε διαθέτουμε την υπηρεσία της αντικαταβολής για την πληρωμή της παραγγελίας σας. Για να εξασφαλίσουμε την ασφάλεια των συναλλαγών σας και την άμεση ηλεκτρονική επιβεβαίωση τους, σας δίνουμε τη δυνατότητα να επιλέξετε όποιον από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής επιθυμείτε:

  • κατάθεση σε τράπεζα
  • μεταφορά μέσω internet banking
  • πιστωτική κάρτα
  • paypal
  • πληρωμή στο κατάστημα με μετρητά ή με κάρτα
Μπορώ να αγοράσω όσα τεμάχια θέλω;

Δεν υπάρχει περιορισμός στα τεμάχια ανά προϊόν. Η μόνη παράμετρος που υπάρχει για αγορές είναι ότι αν θέλετε κάποιο προϊόν, το οποίο πωλείται σε συσκευασία θα χρειαστεί να αγοράσετε προϊόντα πολλαπλάσια της μιας συσκευασίας.

Είμαι ιδιώτης μπορώ να αγοράσω από το κατάστημά σας;

Το φυσικό μας κατάστημα εξυπηρετεί μονάχα εταιρικούς πελάτες και επαγγελματίες. Εάν είστε ιδιώτης μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας είτε μέσω του eshop, είτε καλώντας μας στο 2310528000. Το ελάχιστο ποσό παραγγελίας είναι 31€ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ). Επιπλέον, αν θέλετε κάποιο προϊόν, το οποίο πωλείται σε συσκευασία θα χρειαστεί να αγοράσετε προϊόντα πολλαπλάσια της μιας συσκευασίας.

Μπορώ να αγοράσω μικρές ποσότητες;

Ναι, μπορείτε να αγοράσετε τη ποσότητα που εξυπηρετεί τις ανάγκες σας. Η μόνη παράμετρος που υπάρχει είναι ότι αν θέλετε κάποιο προϊόν, το οποίο πωλείται σε συσκευασία θα χρειαστεί να αγοράσετε προϊόντα πολλαπλάσια της μιας συσκευασίας.

Εκδίδετε απόδειξη λιανικής πώλησης;

Ναι, εκδίδουμε απόδειξη λιανικής.

Προμηθεύετε ποσότητες παλέτας;

Ναι, προμηθεύουμε. Σε αυτήν την περίπτωση ακολουθεί προσφορά στα στοιχεία της εταιρείας σας, που αναφέρει την τιμή και τους όρους πληρωμής και παράδοσης.

Εκδίδετε τιμολόγιο;

Ναι, εκδίδουμε τιμολόγιο πώλησης.

Κάνετε αποστολές στη Κύπρο;

Ναι, κάνουμε αποστολές στην Κύπρο κάθε εβδομάδα! Η παραλαβή των εμπορευμάτων από την Θεσσαλονίκη γίνεται συνήθως κάθε Τετάρτη και Παρασκευή και καταφθάνουν στο λιμάνι της Κύπρου σε περίπου 4-5 εργάσιμες.

Η αποστολή των προϊόντων γίνεται με μεταφορική εταιρεία, έτσι ώστε να έχετε τη χαμηλότερη δυνατή χρέωση μεταφορικών. Ενδεικτικά, η χρέωση είναι 20 ευρώ/κιβώτιο.

Τα μεταφορικά τα πληρώνετε στη μεταφορική εταιρεία όταν θα παραλάβετε τα προϊόντα σας και όχι στη SmartTrade.

Η πληρωμή μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:

  1. έμβασμα στην Τράπεζα Πειραιώς
  2. πιστωτική / χρεωστική κάρτα
  3. Paypal

Αποστολές στο εξωτερικό κάνετε;

Ναι, πραγματοποιούμε καθημερινά πληθώρα αποστολών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.

Είμαι επαγγελματίας και ενδιαφέρομαι για μεταπώληση των προϊόντων σας, τι πρέπει να κάνω;

Θα πρέπει να μας στείλετε ένα email στο info@vaza.gr το αίτημά σας και ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Αν δε μπορώ να βρω κάποιο συγκεκριμένο προϊόν υπάρχει η δυνατότητα να μπορέσετε να μου το προμηθεύσετε;

Ναι, μπορείτε να μας στείλετε είτε το τεχνικό σχέδιο του προϊόντος, είτε φωτογραφία στο info@vaza.gr. Επιπλέον, μη παραλείψετε να σημειώσετε την επιθυμητή ποσότητα και τον επιθυμητό χρόνο παράδοσης.

Πως μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας στείλτε ένα e-mail στο info@vaza.gr γράφοντας στο θέμα "Ακύρωση παραγγελίας" και τον αριθμό της παραγγελίας σας.

Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου;

Για τα προς επιστροφή προϊόντα απαραίτητη προϋπόθεση είναι αυτά να αποστέλλονται χωρίς φθορές και σε άρτια κατάσταση με την αρχική τους συσκευασία, εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους και η συμπλήρωση της Φόρμας Επιστροφών. Διαβάστε παραπάνω για τους Όρους Επιστροφών εδώ.

Ποια προϊόντα δεν επιστρέφονται;
  1. Όταν τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί.
  2. Όταν τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ο πελάτης έχει ορίσει.
  3. Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους υγιεινής (οδοντογλυφίδες, πινέλα μακιγιάζ κ.λ.π.)
  4. Όταν έχει παρέλθει το διάστημα των 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων.
Τι σημαίνει “set”;

“Set” σημαίνει 1 βάζο ή 1 μπουκάλι μαζί με το αντίστοιχο καπάκι του.

Επικοινωνία
  • Λαγκαδά 35, Θεσσαλονίκη Ελλάδα, T.K. 546 29 (περιοχή Βαρδάρη / ύψος Αγ. Δημητρίου)
  • +30 2310 528 000
  • info@vaza.gr
  • Δευτέρα - Παρασκευή
    09:00-18:00 (GMT+2)
    Σάββατο - κλειστά
Στείλτε μας μήνυμα
Categories Menu MENU